Spór o angażowanie się dziennikarzy w reklamę jest tak naprawdę sporem o to, po co istnieją media.
Za ile można sprzedać wiarygodność? Na to pytanie pośrednio odpowiada miesięcznik „Forbes”, publikując specyficzny ranking, wycenę rynkową znanych nazwisk. Podobno najdroższy jest Marek Kondrat – 912 500 zł. Roberta Kubicę wyceniono na 781 000 zł, Lech Wałęsa powinien kosztować 764 000 zł, a Leszek Balcerowicz 680 000 zł. Markę „Tomasz Lis” wyceniono wiosną na 600 tys., jesienią okazało się, że można ją kupić chyba za dużo mniejsze pieniądze…
Dostępna jest część treści. Chcesz więcej?
Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
aktualna ocena | |
głosujących | |
Ocena |
bardzo słabe |
słabe |
średnie |
dobre |
super |
"Kościelne postępowanie w bulwersującej sprawie sprzed miesięcy dobiega końca."