Koniec reklam erotycznych
Logo największej wyszukiwarki internetowej Google http://pl.wikipedia.org/wiki/Google#mediaviewer/Plik:Googleplexwelcomesign.jpg / CC-SA 3.0

Koniec reklam erotycznych

Brak komentarzy: 0

Małgorzata Gajos /kath.net

publikacja 09.07.2014 14:50

Największa wyszukiwarka Google zakazuje ich na swoim serwisie reklamowym.

Popularna amerykańska wyszukiwarka internetowa Google zakazała na początku lipca reklam z zawartością erotyczną w swoim systemie reklamowym „AdWords”. Te rozporządzenia mają zastosowanie na całym świecie.

Google osiąga większość przychodów z „AdWords”. Jest to system reklamowy pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach z nią współpracujących.

Zgodnie z nowymi wytycznymi Google zakazane są reklamy masaży erotycznych, ofert pornograficznych, usług towarzyskich, jak i obrazowych przedstawień aktów seksualnych.

Organizacja chrześcijańska „Moralność w mediach”, która zajmuje się od 1962 roku walką z pornografią, z zadowoleniem przyjęła tę decyzję: „W maju mieliśmy owocne spotkanie z Google, podczas którego mówiliśmy o tym, jak mogą pomóc w chronieniu pojedynczych osób, rodzin i dzieci przed wykorzystaniem. Dziś widzimy owoce tego spotkania”.

Pierwsza strona Poprzednia strona Następna strona Ostatnia strona