Największa wyszukiwarka Google zakazuje ich na swoim serwisie reklamowym.
Popularna amerykańska wyszukiwarka internetowa Google zakazała na początku lipca reklam z zawartością erotyczną w swoim systemie reklamowym „AdWords”. Te rozporządzenia mają zastosowanie na całym świecie.
Google osiąga większość przychodów z „AdWords”. Jest to system reklamowy pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach z nią współpracujących.
Zgodnie z nowymi wytycznymi Google zakazane są reklamy masaży erotycznych, ofert pornograficznych, usług towarzyskich, jak i obrazowych przedstawień aktów seksualnych.
Organizacja chrześcijańska „Moralność w mediach”, która zajmuje się od 1962 roku walką z pornografią, z zadowoleniem przyjęła tę decyzję: „W maju mieliśmy owocne spotkanie z Google, podczas którego mówiliśmy o tym, jak mogą pomóc w chronieniu pojedynczych osób, rodzin i dzieci przed wykorzystaniem. Dziś widzimy owoce tego spotkania”.
Chodzi o wypowiedź Franciszka ze spotkania z włoskimi biskupami.
"Całe państwo polskie działało wspólnie na rzecz pana uwolnienia"
Ponad trzy tygodnie temu wojsko Izraela rozpoczęło ofensywę na to miasto.
TOPR ewakuowało 15 turystów nieprzygotowanych na warunki na szlaku.