W miastach woj. śląskiego jest za mało galerii i centrów handlowych, twierdzą eksperci i udowadniają, że w porównaniu z liczbą ludności, marketów jest najmniej w Polsce, pisze "Dziennik Zachodni".
Nasycenie powierzchnią handlową na Górnym Śląsku wynosi obecnie 493 m.kw. na 1 tys. mieszkańców i jest najniższe wśród ośmiu największych aglomeracji w kraju, mówi Katarzyna Michnikowska, starszy analityk w Dziale Doradztwa i Badań Rynku w Colliers International.
Śląsk i Zagłębie to region wciąż bardzo atrakcyjny dla inwestorów, dlatego będą tu powstawać kolejne obiekty handlowe. Jak podano w raporcie Colliers International, obecnie realizowane są inwestycje m.in. w Jaworznie (Galeria Galena) oraz Piekarach Śląskich (Marcredo Center). Ponadto - w Katowicach (Supersam), zaś na zaawansowanym etapie planowania są: Gemini Park Tychy oraz Galeria Knurów. Na swój kolejny duży sklep czekają też południowe dzielnice Katowic.
Andrzej Duda podkreślił, że niektóre wypowiedzi szefa MSZ wzbudziły jego niesmak.
Filip Dębowski podpowiadał uczestnikom Festiwalu Kariery 2024, jak zadbać o higienę cyfrową.