Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego » | Od najstarszego do najnowszego
Wyszukujesz w serwisie info.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Sieć dyskontów Lidl wprowadzała klientów w błąd podczas swojej kampanii reklamowej - uznała prezes UOKiK i nałożyła na spółkę karę pieniężną w wysokości 1,82 mln zł. Decyzja nie jest prawomocna; przedsiębiorca może się od niej odwołać.
Akcje protestacyjne z powodu coraz gorszych warunków pracy oraz nieprzestrzegania praw pracowniczych i związkowych odbyły się 26 września przed sklepami Lidl w pięciu polskich miastach.
Władze NSZZ "Solidarność" wezwały swych członków i wszystkich klientów, by w lutym nie kupowali w sklepach Lidl, ponieważ władze sieci dyscyplinarnie zwolniły z pracy szefów związku w tej firmie. Przedstawiciele Lidla uważają, że zwolnienie to było słuszne.
Towarzystwo Krzewienia Języka Walijskiego skrytykowało zakaz mówienia innymi językami niż angielskim w sieci sklepów Lidla, zarówno między pracownikami, jak i w kontaktach z klientami. Do kontrowersji ma ustosunkować się pełnomocnik ds. języka walijskiego.