Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego » | Od najstarszego do najnowszego
Wyszukujesz w serwisie info.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
E-sklepy szykują się do ostatnich dwóch tygodni walki o klientów planujących jeszcze przedświąteczne zakupy. By przyciągnąć ich uwagę, kuszą jeszcze niższymi niż przed rokiem cenami niektórych towarów w porównaniu z ofertami sklepów tradycyjnych - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
Polscy użytkownicy portali społecznościowych bezmyślnie podają obcym swoje prywatne dane.
Pieniądze wydane przez rządy krajów UE na zakup szczepionek przeciw świńskiej grypie pójdą na marne - ocenia "Dziennik Gazeta Prawna".
Telewizja publiczna, walcząc z gigantyczną dziurą budżetową, dokłada do ramówki kolejne reklamy. Jak wyliczył "Dziennik Gazeta Prawna", w 2009 r. obie główne anteny wyemitowały o ponad 250 godzin reklam więcej niż rok wcześniej.