Turlanie z meczu Brazylia-Serbia szybko stało się hitem internetu.
Neymar w meczu z Serbią po raz kolejny prezentował swoje aktorskie zdolności, by dodać dramaturgii prozaicznym wydarzeniom na boisku i zachęcić w ten sposób sędziego, by pokazał kartkę rywalowi. Brazylijczyk nie tylko upadł, ale wielokrotnie przeturlał się po boisku:
joshyinho
Neymar dive vs Serbia (27.06.2018) WC Group Stage
Upadek Neymara szybko stał się hitem w sieci, a motyw ten postanowiła wykorzystać w celach marketingowych sieć fast-foodów KFC. Bohater reklamy - piłkarz - upada w czasie meczu, zaczyna turlać się jak słynny Brazylijczyk, nie pozwala jednak zabrać się na noszach z boiska. Zresztą zobacz sam:
LeHuffPost
Les roulades de Neymar ont inspiré une pub KFC
Zie stwierdzono bezpośredniego zagrożenia i wprowadzono środki zaradcze.
Zie stwierdzono bezpośredniego zagrożenia i wprowadzono środki zaradcze.
Wojna między Izraelem a Hamasem spowodowała powstanie co najmniej 55 mln ton gruzu
Prezydent do sędziów i asesorów podczas wręczenia im nominacji.
Kard. Krajewski zapewnił, że darowane przez Papieża leki dotarły już do potrzebujących.