Początek końca ery hipermarketów?

Tesco uruchomiło internetową sprzedaż 17 tys. swoich towarów z dostawą do domu za symboliczne 98 gr.

Na razie usługa ta dostępna jest dla mieszkańców Warszawy i okolic, ale jeszcze w lipcu wystartuje we Wrocławiu, a do końca roku obejmie 6-8 kolejnych miast.

Ceny towarów są takie same, jak w hipermarkecie. Za zakupy płaci się w sieci kartą płatniczą albo przy dostawie.
Podobne usługi zaoferował wcześniej Auchan, Piotr i Paweł, Alma oraz niewielkie firmy internetowe: Frisco.pl i Fresh24.pl.

W Wielkiej Brytanii roczny obrót Tesco w Internecie sięga ponad 2 mld funtów.

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
25 26 27 28 29 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
12°C Piątek
noc
9°C Piątek
rano
16°C Piątek
dzień
17°C Piątek
wieczór
wiecej »