Trzeba jeszcze wkurzyć katolika

„Kiedyś, by zainteresować ludzi gazetą, redaktorzy śrubowali jakość tekstów. Dziś – okazuje się – muszą jeszcze wkurzyć katolika” – pisze Szymon Hołownia.

„Oto nowa złota reguła polskiego marketingu” – stwierdza na łamach „Newsweeka” Hołownia. Publicysta nawiązuje do ostatniego wydania tygodnika, na okładce którego umieszczono ukrzyżowanego Palikota. Szymon Hołownia wspomina także o okładce, na której Święta Rodzina zmieniła się w dwóch mężczyzn z kotem.

„Moi koledzy, którzy robili te okładki, myślą pewnie, że są skłaniającymi do myślenia artystami. Kto wyprowadzi ich z błędu? Pokaże im, jak banalnych, ogranych tropów się chwytają, rzucając się, niczym łysi na dostawę grzebieni, na koncept eksploatowany na Zachodzie od dziesięcioleci” – czytamy.

Publicysta stwierdza, że takie celowe prowokowanie to ucieczka do „tanich chwytów”.
„Nie takich prowokatorów chrześcijaństwo już przetrwało i nie takich przetrwa” – stwierdza Hołownia.

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
11°C Czwartek
dzień
12°C Czwartek
wieczór
9°C Piątek
noc
6°C Piątek
rano
wiecej »