Europejska Federacja Piłki Ręcznej obniżyła kary dla polskich klubów PGE VIVE Kielce i Orlenu Wisły Płock występujących w Lidze Mistrzów. Konflikt związany jest ze sponsorem rozgrywek firmą Nord Stream 2.
Dwa miliony osób, w tym wielu turystów, świętowało Nowy Rok na słynnej plaży Copacabana w Brazylii, a jednym z głównych punktów uroczystości była prezentacja logo igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro w 2016 r.
Palestyńska edycja Google'a od 1 maja posługuje się już nazwą "Palestyna", a nie jak dotąd "Terytoria Palestyńskie". Na stronie google.ps napis Palestyna pojawia się obecnie po arabsku i po angielsku wraz z logo internetowego giganta.
18 czerwca motocykliści z całej Polski wyruszą z Krakowa na pielgrzymkę do Watykanu. Cztery dni później na placu św. Piotra spotkają się z papieżem Franciszkiem, któremu podarują niezwykły prezent: białą kurtkę z logo Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016 oraz kask.
W wielu diecezjach przygotowania do Światowych Dni Młodzieży, które odbędą się w 2016 roku w Krakowie, są już bardzo ożywione. Wiele z nich ma swoje logo ŚDM oraz strony internetowe - powiedział PAP dyrektor komitetu organizacyjnego ŚDM ks. Grzegorz Suchodolski.
![][1]Polscy biskupi powołali podczas obecnego zebrania plenarnego w Warszawie Zespół ds. Duszpasterskiej Troski o Radio Maryja – poinformował na konferencji prasowej bp Sławoj Leszek Głódź. Dodał, że podjęto też decyzję p zorganizowaniu spotkania redaktorów naczelnych wszystkich mediów katolickich w Polsce. [1]: zdjecia/radiomaryja1.gif (Logo Radia Maryja)
Kampanię informacyjną na temat katechezy rozpoczęła w stołecznych domach handlowych archidiecezja paryska. Kościół chce w ten sposób dotrzeć do rodziców niepraktykujących, którzy pragną jednak przekazać wiarę swoim dzieciom. Dzisiaj oraz w najbliższy weekend młodzież w koszulkach z logo kampanii będzie rozprowadzać foldery z informacjami o katechezie na paryskich bazarach.
Już trzeci rok z rzędu archidiecezja paryska organizuje w wigilię Wszystkich Świętych akcję "Holy wins", czyli "świętość wygrywa". Jej angielskojęzyczny tytuł i logo - pomarańczowa dynia, ale z wpisanym w nią krzyżem - nawiązują bezpośrednio do coraz bardziej popularnego we Francji "importowanego" z krajów anglosaskich zwyczaju "Halloween".
Tegoroczna kampania przeciwko AIDS we Francji nie przebiega dla Kościoła spokojnie. Producent katolickiego magazynu „Le Jour du Seigneur" (Dzień Pański) zareagował na decyzję dyrekcji francuskiej telewizji publicznej, dotyczącą umieszczenia na wizji logo tej akcji. Było ono widoczne podczas emisji całości niedzielnego programu religijnego, łącznie z transmisją Mszy św.
Głosy przestrzegające przed "demontażem Kościoła" w moim odczuciu nie mają uzasadnienia - powiedział abp Wojciech Polak w wywiadzie dla portalu Onet.pl Prymas odniósł się w ten sposób to niektórych interpretacji przebiegu synodu o Amazonii. W przededniu Święta 11 listopada z rezerwą odniósł się do loga Marszu Niepodległości, przedstawiającego zaciśniętą pięść owiniętą różańcem.