"Chcesz szacunku? Używaj prezerwatyw" - tak brzmi hasło rozpoczynające kampanię reklamową, która ma zachęcić brytyjskich nastolatków do używania antykoncepcji w czasie zakrapianych alkoholem imprez bożonarodzeniowych - donosi Nasz Dziennik.
Reklama powstała na zlecenie rządu Wielkiej Brytanii, a jej celem jest zapobieżenie ciążom u nastolatek w wyniku "współżycia w stanie nietrzeźwości". Spot pokazuje parę nastolatków spożywających na imprezie duże ilości alkoholu, co ostatecznie prowadzi do ciąży. Obraz kończy się hasłem przewodnim reklamy: "Chcesz szacunku? Używaj prezerwatyw" - opisuje Nasz Dziennik. Beverley Hughes z ministerstwa stanu ds. dzieci, szkół i rodziny twierdzi ona, że Święta Bożego Narodzenia są czasem szczególnie niebezpiecznym: - O tej porze roku, w trakcie imprez bożonarodzeniowych, szczególnie musimy dotrzeć do młodych ludzi, aby ostrzec ich przed niebezpieczeństwami związanymi z niestosowania zabezpieczeń - twierdzi - Nowa reklama pokazuje, jak jedna noc po alkoholu może prowadzić do nieplanowanej ciąży. W podobnej akcji uczestniczą także - podaje za BBC "Nasz Dziennik" - kierowcy taksówek z wybranych miast, którzy nocnym klientom będą rozdawać prezerwatywy.
Chodzi o wypowiedź Franciszka ze spotkania z włoskimi biskupami.
"Całe państwo polskie działało wspólnie na rzecz pana uwolnienia"
Ponad trzy tygodnie temu wojsko Izraela rozpoczęło ofensywę na to miasto.
TOPR ewakuowało 15 turystów nieprzygotowanych na warunki na szlaku.