Gość Niedzielny prowadzi - i idzie w górę

„Uważam Rze” odnotowało katastrofalny spadek, sukces „W Sieci” i „Do Rzeczy”

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy opublikował dane dotyczące sprzedaży tygodników opinii za styczeń 2013 roku. Wynika z nich, że Gość Niedzielny nie tylko utrzymał pozycję lidera, ale zwiększył sprzedaż o 0,20 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca w roku 2012. Średnia sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” w styczniu 2013 roku wyniosła 143 587 egz.

„Newsweek Polska”, prowadzony przez Tomasza Lisa, wysunął się na drugie miejsce – jego średnia sprzedaż w styczniu wyniosła 124 997 egz. Trzecie miejsce zajęła „Polityka” (120 127 egz.), ze spadkiem 5,01 proc. w stosunku do stycznia ubiegłego roku.

Spektakularny sukces odniosły dwa nowe konserwatywne pisma „W Sieci” (chwilowo „Sieci”) oraz „Do Rzeczy”. Oba tytuły w styczniu sprzedały średnio prawie równą liczbę egzemplarzy: „W Sieci” – 120 008, „Do Rzeczy” – 119 935.

Katastrofalny spadek średniej sprzedaży ogółem, bo wynoszący aż 77,32 proc., odnotował tygodnik „Uważam Rze”. To konsekwencja zwolnienia przez Grzegorza Hajdarowicza twórcy i redaktora naczelnego „URze” Pawła Lisickiego. W styczniu „URze” sprzedał średnio tylko 29 336.

Zestawienie zamyka „Tygodnik Powszechny”, którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu wyniosła 16 023 egz. (w styczniu 2012 r. 16 635 egz.).

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
3°C Czwartek
rano
7°C Czwartek
dzień
8°C Czwartek
wieczór
6°C Piątek
noc
wiecej »