Obrażająca katolików reklama

W internecie trwa akcja wysyłania protestów w związku z obrażającą katolików reklamą jednej z marek odzieżowych.

„O promocji dziewictwa i miłości czystej na 69 sposobów” promująca seks bez tracenia cnoty, co stanowi centralny punkt kampanii reklamowej marki odzieżowej - zwracają uwagę inicjatorzy spontanicznej akcji. - Nietrudno zgadnąć, że celem reklam jest wywołanie kontrowersji. House znany jest między innymi z reklam wyśmiewających "moherowe berety" - przypominają. Dla tej kampanii opracowano nawet grę internetową w technologii flash, przedstawiającą m.in. radio, które "ma ryja". Motywem przewodnim obecnej kampanii jest specyficznie rozumiane promowanie dziewictwa. Oczywiście w tle przewijają się modne ubrania. "Cnota jest sexy i pobudza kreatywnie, a dziewictwo to bardzo pożądany skarb - tak samo jak nasze ciuchy" - twierdzi firma. Na traktujących o seksie plakatach można zobaczyć m.in. różaniec - akcentują uczestnicy akcji protestów. Wbrew założeniom jej twórców kampania może mieć krótki żywot. Wykorzystanie na plakatach symbolu religijnego - różańca - sprawiło, że kampania nie zdążyła jeszcze nabrać rozpędu, a do Komisji Rady Reklamy już wpłynęła pierwsza skarga. Juliusz Braun, dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy powiedział, że złożyła ją osoba prywatna - informują. Konsument twierdzi, że nie można wykorzystywać skojarzeń religijnych do celów komercyjnych. Rada rozpatrzy skargę w ciągu miesiąca. Jeśli uzna jej zasadność media lub ich część mogą odmówić firmie Artman udziału w kampanii - wyjaśniają i apelują: Złóż skargę na tej stronie: www.radareklamy.org Można wykorzystać formularz zgłoszeniowy: www.radareklamy.org/formularz-zgloszeniowy-online.htm Zamiast formularza można pisać pod adres pocztowy lub mailowy: Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy ul. Koszykowa 10 lok. 11 00-564 Warszawa tel. 0-22 621 31 94 fax 0-22 629 18 89 e-mail: biuro@radareklamy.org Każda skarga jest rozpatrywana. Musimy się przeciwstawić takiemu traktowaniu naszej religii, nie pozwalajmy obrażać naszej wiary - apelują inicjatorzy akcji i podają: właścicielem HOUSE jest ARTMAN: Artman S.A. ul. Bagrowa 7, 30-733 Kraków Polska artman@artman.pl Prostety można kierować także tutaj: Miedzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce Ul. Nowogrodzka 7/9 lokal 23 00-513 Warszawa Tel/fax 0 22 621 18 52 Email: biuro@iaa.org.pl Anna Kołodziejczyk Pełnomocnik Zarządu IAA Email: a.kolodziejczyk@iaa.org.pl

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
18°C Czwartek
dzień
19°C Czwartek
wieczór
16°C Piątek
noc
12°C Piątek
rano
wiecej »