Niechciana przez dystrybutorów „Cristiada” okazała się kinowym sukcesem – powiedziała Barbara Ziembicka, dyrektor generalny FT Films.
Firma ta zdecydowała się na rozpowszechnianie filmu, opowiadającego mało znaną w Polsce historię powstania katolików w Meksyku. Według niektórych, hollywoodzki obraz z udziałem Andiego Garcii i Evy Longorii, niemal dorównuje co do wartości „Pasji” Mela Gibsona.
- Mamy tendencję wzrostu, w pierwszy weekend obejrzało film 3,5 tys osób i z każdym tygodniem ta liczba widzów wzrasta – mówi Ziembicka. Jak dotąd zobaczyło go 27 tys widzów, choć nie jest on powszechnie wyświetlany.
Patronem prasowym filmu w Polsce jest „Gość Niedzielny”.
GdingenTomikke
Cristiada Trailer PL 2012.
"To, co przeszkadza najbardziej w rozmowie, to pokusa niedostrzegania (przez Niemców) Polski".
Rolnicy (...) nie wierzą w żadne polityczno-urzędnicze obietnice
Gwałtowna burza śnieżna uderzyła w rejon doliny Gama w sobotnią noc.
Komisja Episkopatu Polski ds. Misji przed Tygodniem Misyjnym.