Puls Raport z z reklamami

87,8 tys. widzów obejrzało pierwsze wydanie "Pulsu Raportu", nowego programu informacyjnego w TV Puls (dane AGB Nielsen Media Research). "Puls Raport" zaskoczył tym, że wbrew ustawowemu zakazowi jest przerywany reklamami - pisze Dziennik.

Pierwsze wydanie w niedzielę o 19.30 poprowadzili Katarzyna Trzaskalska i Krzysztof Ziemiec. Tematem na otwarcie była drożejąca żywność, a na dziesięć materiałów tylko jeden dotyczył polskiej polityki. Dla porównania niedzielne "Fakty" w TVN zaczęła relacja o "zaginionym" prezydencie Lechu Kaczyńskim. "Szczerze mówiąc, było lepiej, niż się spodziewałem. Nie jest to program dla mnie, ale myślę, że może być interesujący dla ludzi, którzy nie interesują się polityką" - mówi Kamil Durczok, szef "Faktów". "Miałam wrażenie, że program jest podobny do 'Kuriera Warszawskiego', przeszkadzał mi brak tematów politycznych. Ale rozumiem, że początki bywają trudne" - dodaje Dorota Gawryluk, członek zarządu TV Biznes. To, co na pewno odróżnia "Puls Raport" od pozostałych serwisów, to przerwy reklamowe. Napisy końcowe ukazały się dopiero po prognozie pogody, sporcie i ostatnim wejściu prezenterów. Wyemitowano dwa bloki reklamowe i spoty autopromocyjne. Tymczasem ustawa o radiofonii i telewizji wyraźnie zabrania przerywania reklamami serwisów informacyjnych nawet stacjom komercyjnym. Według nieoficjalnych informacji Puls konsultował się w tej sprawie z kancelariami prawnymi. Witold Kołodziejski, szef KRRiT, powiedział Dziennikowi wczoraj, że żadna informacja o podejrzeniu łamania ustawy jeszcze do Rady nie dotarła.

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
18°C Niedziela
noc
14°C Niedziela
rano
18°C Niedziela
dzień
19°C Niedziela
wieczór
wiecej »