Rośnie sprzedaż „Gościa Niedzielnego”

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy opublikował wyniki sprzedaży tygodników opinii za sierpień 2009 roku.

„Gość Niedzielny”, ze sprzedażą średnio 128 831 egzemplarzy, zanotował wzrost o ponad 5 proc. w stosunku do tego samego miesiąca roku ubiegłego. Z tym wynikiem „Gość” nadal plasuje się na drugiej pozycji zaraz za „Polityką”, która nadal jest liderem. W sierpniu 2009 r. sprzedaż „Polityki” wyniosła 149 309 egz., czyli o 5 proc. mniej niż w sierpniu 2008 roku. Trzecie miejsce zajął „Newsweek Polska”, który w sierpniu tego roku zanotował prawie 5 proc. wzrost. „Newseek” sprzedał się w ilości 126 320 egz. Na czwartej pozycji znalazł się „Wprost.” Z racji tego, iż w sierpniu miał dwa wydania łączone o zwiększonej objętości, tygodnik ten zanotował niewielki, ponad 1 proc. wzrost sprzedaży. „Przewodnik Katolicki”, ze sprzedażą na poziomie 28 130 egz. zwiększył swoją sprzedaż w sierpniu tego roku o 0,08 proc. w stosunku do tego samego miesiąca roku poprzedniego. „Tygodnik Powszechny” ze sprzedażą 18 588 egz. stracił ponad 5 proc. Największy spadek zanotował „Przekrój” – ponad 21 proc. W zestawieniu nie znalazła się „Niedziela”. Tygodnik ten nie podlega badaniu ZKDP i nie podaje do publicznej wiadomości wysokości sprzedaży.

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
13°C Piątek
dzień
14°C Piątek
wieczór
12°C Sobota
noc
9°C Sobota
rano
wiecej »