Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego | Od najstarszego do najnowszego »
Wyszukujesz w serwisie info.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Do połowy roku powstanie nowa strategia promocji Katowic. Stolica Górnego Śląska zamierza m.in. wzmocnić swoją aktywność w staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016 oraz promować się na świecie jako centrum gospodarcze.
Przedsiębiorcy z Wisły w Beskidach - po raz pierwszy w ten sposób w Polsce - będą się wspólnie promować używając hasła "Made in Wisła" - poinformował szef wiślańskiego stowarzyszenia przyjaciół miasta Wisła "Imko Wisełka" Paweł Brągiel.
Do 2012 roku resort gospodarki chce wydać 22 mln zł na kampanię informacyjną o energetyce jądrowej. Tylko w tym roku ma to być 6 mln zł, a w następnych dwóch latach po 8 mln zł - powiedział dyrektor departamentu energii jądrowej w ministerstwie Mirosław Lewiński.
Biały niedźwiadek będzie maskotką promującą Suwałki (Podlaskie) - zdecydowali w środę radni Suwałk. Miasto od lat kojarzone jest z tzw. polskim biegunem zimna.
W USA trwa intensywna kampania promująca "Królika po berlińsku" przed galą Oscarów. Polscy twórcy występują w amerykańskich telewizjach, a dokument Bartka Konopki promuje znana agentka, która wcześniej pracowała przy promocji "Slumdoga" i "Władcy Pierścieni".
Minister kultury i dziedzictwa narodowego Bogdan Zdrojewski zapowiedział w rozmowie z PAP w Rzymie, że w najbliższym czasie zostaną zaprezentowane szczegóły nowej strategii promocji kultury polskiej za granicą. Jednym z jej celów - wyjaśnił - będzie poprawa wizerunku Polski.
- Ksiądz-detektyw, serialowy ojciec Mateusz, będzie wyjeżdżał z Sandomierza do innych świętokrzyskich miejscowości – poinformował KAI Krzysztof Grabowski, producent serialu.
W ciągu najbliższych trzech lat Warszawa zamierza wydać 660 tys. zł na promocję wizerunkową za pośrednictwem kamer EarthTv. Rejestrowany przez nie obraz miasta już teraz dociera poprzez 45 programów telewizyjnych do 1,2 mld widzów miesięcznie w blisko 200 krajach na świecie, a przekaz internetowy to 14 miliardów odsłon.
Sieć hoteli w Wielkiej Brytanii zaoferowała we wtorek zniżki świąteczne na pokoje dla teściowych; jak tłumaczyła, to jej propozycja na zmniejszenie stresu, związanego z organizacją świąt Bożego Narodzenia - napisała AFP.
Rozpoznawalność Polski w świecie rośnie, ale potrzebna jest większa profesjonalizacja promocji naszego kraju - mówił na czwartkowym posiedzeniu sejmowej Komisji Spraw Zagranicznych podsekretarz stanu w MSZ Piotr Wojciechowski.