"Nie marnuj jedzenia. Wyrzuć do śmieci stare przyzwyczajenia" - to hasło kampanii społecznej, której celem jest uświadomienie o negatywnych skutkach ekologicznych, społecznych i ekonomicznych marnowania żywności. Jej inicjatorem są polskie Banki Żywności. Kampania oraz promująca ją strona internetowa www.niemarnuje.pl startuje 1 kwietnia.
Dramat "Jej droga" bośniackiej reżyserki Jasmili Zbanić, dwie polskie komedie romantyczne - "Zgorszenie publiczne" i "Milczenie jest złotem", a także nowy film twórcy "Amelii", Jean-Pierre'a Jeuneta, trafiają w piątek do polskich kin.
– Co się z wami stało? – pytają reporterzy, którzy przyjechali obejrzeć 16 tys. krzyży ustawionych przez obrońców życia. – Nigdy czegoś takiego nie widzieliśmy w tym kraju.
Chcesz mądrze pomagać potrzebującym i zdobyć doświadczenie w zarządzaniu? Nadarza się świetna okazja. Szlachetna Paczka otwiera właśnie rekrutację liderów rejonu, którzy zorganizują akcję w swojej okolicy.
Są fachowcami w swoich dziedzinach - marketingu, dziennikarstwie, branży filmowej, czy muzycznej. Dlaczego więc swoich talentów nie wykorzystać, by głosić Jezusa?
Tylko od stycznia do września tego roku policja odnotowała 129 309 nietrzeźwych kierowców na terenie całej Polski, z czego 2880 w Warszawie i okolicach. W tym okresie z winy prowadzących pod wpływem alkoholu doszło aż do 1853 wypadków drogowych, w wyniku których zginęły 162 osoby, a 2575 zostało rannych.
Potrzeba chrześcijanom, katolikom, silnego poczucia własnej tożsamości. I zdrowego rozsądku, który pozwoli szybko i skutecznie rozeznawać, kiedy wykorzystanie ich (to znaczy naszych) symboli ma sens, a kiedy nie.
Zmienia się klimat prawny wokół obrażających uczucia religijne. Ważną uchwałę podjął w tej sprawie Sąd Najwyższy.
Zespół Philadelphia Eagles po raz pierwszy został mistrzem ligi futbolu amerykańskiego NFL. W niedzielnym Super Bowl na stadionie w Minneapolis pokonał walczących o szósty tytuł New England Patriots 41:33.
Kandydat SLD na prezydenta Grzegorz Napieralski zaproponował w piątek w Szczecinie, by wszystkie komitety uczestniczące w kampanii prezydenckiej ograniczyły swe wydatki w niej do 5 mln zł.