TV Puls szykuje się do bitwy

28 października startuje nowa ramówka stacji. Na razie TV Puls rozwiązała umowę z biurem sprzedaży Polsatu - podała Gazeta Wyborcza.

Nowa ramówka stacji należącej do zakonu franciszkanów oraz koncernu News Corp. kontrolowanego przez Ruperta Murdocha ma ruszyć już 28 października. „Planowane zmiany obejmują przede wszystkim stronę publicystyczno-informacyjną (...) Puls, dzięki inwestycji rzędu milionów dolarów, dysponuje silną, wiarygodną i niezależną sekcją informacyjną (...). Program informacyjny stacji »Puls Raport « będzie opierać się na informacjach relacjonowanych na żywo z całego kraju” - poinformował nadawca w komunikacie. Nowy program skierowany do widzów w wieku 16-49 lat oznacza, że stacja zaczyna wyścig o widza z największymi nadawcami komercyjnymi - Polsatem i TVN. Za sprzedaż reklam w TV Puls nie będzie już odpowiadać spółka Polsat Media handlująca czasem antenowym Polsatu oraz TV 4. Umowę o sprzedaży czasu reklamowego stacja podpisała z domem sprzedaży kanałów tematycznych At Media. At Media obsługuje już w Polsce kanał rozrywkowy Fox Life należący do koncernu News Corp. Ponadto wśród klientów tej firmy są takie stacje jak MTV, Jetix czy Kuchnia.TV.

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
19°C Środa
dzień
21°C Środa
wieczór
19°C Czwartek
noc
16°C Czwartek
rano
wiecej »