“Gość Niedzielny” pozostaje najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii. To wniosek z najnowszych, tj. grudniowych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
„Gość” rozszedł się w liczbie 154 400 egz., notując zarazem największy w rankingu wzrost sprzedaży - o niespełna 6 proc. w stosunku do grudnia 2012 roku.
Na drugiej pozycji uplasowała się „Polityka” (140 009 egz., wzrost o 3,52 proc.) Trzeci był „Newsweek” (134 428 egz., wzrost o 1,88 proc.). Dalej - „W Sieci” (88 175 egz., o 26,13 proc. mniej niż rok wcześniej, gdy tytuł ten był jeszcze dwutygodnikiem) i “Tygodnik Do Rzeczy” (74 689 egz., rok wcześniej pismo się jeszcze nie ukazywało).
Największy spadek (30,27 proc.) zanotowała „Gazeta Polska” (sprzedaż 50 869 egz.).
Przyszły papież jeździł konno podczas swej wieloletniej posługi w Peru.
Jego zwolennicy nazywali go "Baba" (Ojciec), "Agwambo" (Dzieło Boga) i "Tinga" (Traktor).
Dzień szczególnej pamięci o dzieciach zmarłych przed narodzinami i o ich rodzinach.
To pierwszy dowód na to, że doświadczenie mowy przyczynia się do rozwoju mózgu w tak młodym wieku.