Murdoch chce całą TV Puls

Przedstawiciel telewizji Sky, należącej do magnata medialnego Ruperta Murdocha, prowadził w Watykanie rozmowy na temat utworzenia joint venture z polską telewizją katolicką Puls - ujawnił w środę dziennik Corriere della Sera.

Według największej włoskiej gazety wiceprezes News Corp Martin Pompadur, szef telewizyjnego imperium na Europę, omawiał we wtorek z niewymienionymi z nazwiska przedstawicielami Watykanu szczegóły joint-venture między jego grupą a Kościołem w sprawie polskiej stacji telewizyjnej. Mediolańska gazeta przypomina, że od czerwca tego roku News Corp Murdocha posiada 25 procent kontrolowanej przez franciszkanów telewizji Puls. Gazeta sugeruje, że Murdoch wchodząc na polski rynek musiał pójść na pewne ustępstwa, współpracując z franciszkanami. Według dziennika Murdoch "nie mógł uczynić tego kroku (joint venture z telewizją katolicką - PAP) z lekkim sercem; jego współpracownicy mówią, że gdyby mógł, kontrolowałby swą firmę w 110 procentach" - pisze "Corriere della Sera" dodając następnie: "Koegzystencja z innymi, nawet jeśli to zakonnicy, stanowi poświęcenie dla człowieka, który sam zbudował imperium o rocznych dochodach 25 miliardów dolarów". "Wczoraj w Watykanie Pompadur nalegał, aby nadać TV Puls charakter bardziej komercyjny" - dodaje gazeta. Włoska gazeta informuje jednocześnie, że Murdoch jest nie tylko zainteresowany Polską, ale także stawia na rozwój inwestycji w innych krajach, między innymi Rosji, Ukrainie, Serbii, Gruzji, na Łotwie i w Izraelu.

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg
Pobieranie... Pobieranie...

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
0°C Środa
dzień
0°C Środa
wieczór
-3°C Czwartek
noc
-2°C Czwartek
rano
wiecej »