Reklama

  • obywatel
    15.04.2010 23:09
    A może tak sonda na temat pochówku na Wawelu.
    Boicie się,że okaże się że większość społeczeństwa nie jest zachwycona decyzją Dziwisza?
  • katolik
    16.04.2010 10:32
    Zmartwychwstaną wszyscy bez wyjątku, czy chcą czy też nie.
    Jedni do wiecznej chwały, drudzy ku wiecznej odrazie.
  • swoj chlop
    16.04.2010 11:59
    dokladnie, bylby wstyd ze w takiej chwili nie wszyscy sie jednocza ale tez mysla realnie, a pogrzeb na wawelu to glupota
  • Stanisław Miłosz
    16.04.2010 17:12
    Spadać trolle.
  • janek344
    16.04.2010 20:57
    Jestem wierzącym katolikiem ale decyzja kardynała D. o pochówku kontrowersyjnego i -co tu ukrywać - byle jakiego polityka na Wawelu nie ma wiele wspólnego z Kościołem a tzw. życzeniu rodziny (czytaj Jaroslawa K.) należało się przeciwstawić także z pobudek chrześcijańskiej miłości i unikanioa zgorszenia czyli sporów politycznych w obliczu tragedii i śmierci jeszcze bardziej nie usprawiedliwionych. Przecież fakt, że to tzw.życzenie rodziny to wyłączne pycha Jarosława K. czyli pierwszy z grzechów głównych, pycha zupełnie nieuzasadniona był znany wszystkim Polakom.On chce być równy Piłsudskiemu chociaż podstaw brakuje.
    • `doc
      18.04.2010 08:43
      Wierzacy katolik kieruje sie miłością, a tego o Twojej wypowiedzi niestety nie można powiedzieć. Ja uważam że pochówek L.Kaczyńskiego na Wawelu to dobry pomysł. To był mój Prezdydent, dla mnie był bohaterem zarówno wtedy jak sprzeciwiał się paradom równości jako Prezydent stolicy, jak i wtedy gdy narażając własne bezpieczeństwo poleciał do Gruzji, a tym bardziej w momencie gdy zginał pełniąc swoje obowiązki. Głosowałem na niego i jak bym mógł zagłosowałbym jeszcze raz i pisze to świadom jak bardzo takie zdanie jest niepopularne. Bo za życia Pana Prezydenta i jak i po jego śmierci modne w towarzystwie było Jego krytykowanie przy byle okazji, nasmiewanie się.Z całą pewnością na to nie zasłużył. Nie był żadną postacią kontrowersyjną. Był dobrym, mądrym, bezkompromisowym Prezydentem, prawdziwym Patriotą, jakich niestety mało w obecnych czasach co widac po komentarzach na forach internetowych, nawet na chrzescijańskim portalu.
  • nikt
    16.04.2010 21:17
    tak.Od następnego roku na Wawelu będą mogli być pochowani tylko królowie.To będzie bez protestów...
  • nika
    17.04.2010 13:15
    Dajcie już spokój!!!
  • Ja
    17.04.2010 23:06
    Tak,pycha Jarosława K.Bo Ty wiesz,jak doszło do decyzji o pochówku na Wawelu.Poza tym,kim Ty jesteś,że ośmielasz się posądzać innych innych ludzi o pychę? Nawet nie znasz Jarosława K. A może jesteś Panem Bogiem i znasz serce tego Pana,że tak śmiało oceniasz? Rodzina pogrążona w żałobie,straszna tragedia,o On jakieś bzdury o pysze wypisuje.Podobnych komentarzy już nie można słuchać bo się człowiekowi robi gorzej.
  • gut
    17.04.2010 23:23
    Ale nie ma czego się bać bo pochówek na Wawelu to fakt i tyle. Przeciwnicy mogą tylko utyskiwać ale już nic nie zrobią.
  • KRYMYS
    18.04.2010 11:34
    Jesteście mało oryginalni takie podejście jak niektórzy z Was mieli już ludzie 2000 lat temu w Jerozolimie dlatego boli mnie opluwanie innych na forach ale nie dziwi Miłego dnia wszystkim
  • NOWY
    18.04.2010 13:37
    DZis jest zaloba narodowa dodam komentarze po zalobie
  • NOWY
    18.04.2010 13:37
    DZis jest zaloba narodowa dodam komentarze po zalobie
  • katolik
    18.04.2010 22:09
    Jest jeszcze wiara?
    http://tradycja-2007.blog.onet.pl/
  • Adek
    21.04.2010 14:04
    Czytając te komentarze niżej mam wrażenie że kolejny znak wyrażony w tragedii pod Smoleńskiem nic nas zaś nie nauczył i nie dał do myślenia. Bóg zaś nam powiedział : Dni człwieka na ziemi są jak trawa rano zielona i kwitnąca a wieczorem więdnie i usycha. Zacznijmy sie zatem bardziej miłować, zadbajmy o własne zbawienie. Przez Miłość do Boga i bliźnego. Zmieniajmy świat na lepszy a nie zatrzymujmy się nad rzeczami które i tak od nas nie zależną. decyzja podjęta. Moim zdaniem jest tyle ważniejszych rzeczy dziś jest Wawel a jutro może go niebyć. A to czy znajdziemy sie w niebie czy nie nioe jest już takie obojętne. Pomyślmy.....
  • max111222
    22.04.2010 16:18
    Jeżeli pomysł o chowaniu na Wawelu wszystkich polskich prezydentów był rzucony już dawno, to dlaczego nie można go realizować? Jeżeli tylko rodzina zmarłego wyrazi na to zgodę, to proszę bardzo. Chowając parę prezydencką na Wawelu nie tylko postąpiono w myśl tego pomysłu, ale symbolicznie oddano hołd wszystkim poległym w katastrofie pod Smoleńskiem. Jednak okazuje się, że osoby, które głosowały na prof. Lecha Kaczyńskiego popierają jego pochówek na Wawelu, a osoby, które nie widziały w nim głowy państwa najgłośniej krzyczą przeciw pochówkowi. Po co? Czasu przecież nie cofniemy. Czy staniemy się lepsi jeżeli będziemy się kłucić w błahych sprawach?
  • Dominik
    25.04.2010 16:56
    Nie rozdrapujcie nad trumnami tragicznie zmarłych tych spraw. Dobrze się stało, że ich tam pochowano. Koniec sporów w NARODZIE.
  • grzesiek
    26.04.2010 14:13
    Odnośnie pochówku na Wawelu, polecam: http://fronda.pl/news/czytaj/byly_wlasciciel_wprost_wylecial_z_tygodnika_za_kilka_slow_prawdy
  • Jacek
    01.05.2010 17:57
    Tak , wierze w zmartwychwstanie, wierze takze w nawrocenie, zmiane wlasnego postepowania. W Chrystusa,
    radosc zycia tu i tam.
    Nasza narodowa wada jest brak szacunku
    do autorytetow, prawa Boskiego i cywilnego i mysle , ze wynika to z naszej trudnej historii.
    Jak bylem dzieckiem, moja mama powiedziala mi ze " jak chcesz zmieniac swiat zacznij od siebie"
    Od 25 lat mieszkam w Kanadzie, kilka lat temu przypomnialem sobie co powiedziala mi mama.
  • adam
    03.05.2010 15:01
    Czytam komentarze tutaj zamieszczone i mam wrażenie jakby to był Onet, niektórzy muszą sie wciąż na nowo wyżywać i swoje racje udawadniać, ależ naród jest zakręcony!
  • Andrzej
    04.05.2010 15:56
    Panie Janku jestem całkowicie za tym aby wreszcie zdecydowanie mozna określić sprzeciw
    "poprawności politycznej" w/g norm PO.
  • grzesznik
    06.05.2010 21:50
    Co do pochówku Prezydenta i Jego żony na Wawelu to powiem tylko jedno-Tam są m.inn.pochowani Królowie-Czyż Prezydent to nie to samo co i Król? Para Prezydencka to Para Królewska,choć w obecnych czasach w naszym kraju tak się o naszych władcach nie mówi
  • Vrydzia
    10.05.2010 14:21
    Dobrze się stało, że na Wawelu pochowano Parę Prezydencką. Dobrze, że tam jest Kard. Dziwisz.
  • katolik
    11.05.2010 14:25
    Zmartwychwstanie każdy, czy chce czy nie chce.
    Jedni do nieba inni do piekła. Wierzą czy nie, to nie ma znaczenia.
  • as
    16.05.2010 22:03
    Nie ma to jak miec obsesje:):)...'Obywatel" i spółka...ale spokojnie sa juz dobre lekarstwa w aptekach ...
  • PODAROWANA
    19.05.2010 11:49
    -jeśli kardynał tak zadecydował,to widać miał ku temu powody.
  • Mr. Kozak
    19.05.2010 23:42
    Ja również uważam, że Wawel był dobrym pomysłem. Prezydent = władca !!! Wielu osobom wypisującym się tutaj negatywnie, słoma z butów wystaje! Nie śmieję się tu z ludzi ze wsi, bo prawdziwy mieszczanin nie śmieje się nigdy ze wsi, bo z niej żyje! Śmieję się tu z wieśniaków, czyli ludzi którzy są idiotami i wyżywają się w sieci. Niestety w mieście jest więcej wieśniaków niż na wsi chyba. Ludzie zmieńcie się na lepsze i pomyślcie zanim się wypowiecie, czy to ma sens!
Dyskusja zakończona.

Komentarze do materiału/ów:

Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Reklama

Reklama

Reklama

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
3°C Poniedziałek
noc
2°C Poniedziałek
rano
3°C Poniedziałek
dzień
3°C Poniedziałek
wieczór
wiecej »