Gość ciągle w górę

Wyjątkowo dobre wyniki sprzedaży, zwłaszcza na tle innych tygodników, zanotował w marcu tego roku Gość Niedzielny - wynika z danych ZKDP. Średnia sprzedaż wynosiła 146 465 egzemplarzy.

Wśród liderów rynku tygodników Gość Niedzielny jako jedyny zanotował w marcu zwiększenie sprzedaży zarówno w stosunku do lutego tego roku, jak i do marca roku poprzedniego. Średnia sprzedaż w marcu wynosiła 146 465. To znacznie więcej niż w lutym tego roku (132 156) i marcu roku 2008 (139 159). Liderem sprzedaży wciąż pozostaje Polityka. W marcu średnia sprzedaż wynosiła 147 728 egzemplarzy. To mniej niż w lutym tego roku (150 624) i mniej niż w marcu zeszłego roku (148 887). Newsweek Polska, sprzedając średnio 104 344 egzemplarzy, zwiększył sprzedaż w stosunku do lutego tego roku (101 525) ale znacznie spadła jego sprzedaż w stosunku do marca roku ubiegłego (133 147). Czwarty na liście tygodnik Wprost odnotował w marcu tego roku sprzedaż na poziomie 100 428 egzemplarzy (111 903 w lutym tego roku i 105 962 w marcu roku ubiegłego). Spadła także sprzedaż Przekroju (43 915 w stosunku do 46 171 w lutym tego roku i 67 827 w marcu roku ubiegłego. Oba pozostałe tygodniki katolickie, których nakład jest liczony przez ZKDP zanotowały w marcu minimalny wzrost sprzedaży w stosunku do poprzedniego miesiąca i niewielki spadek w stosunku do sprzedaży w marcu roku ubiegłego. Przewodnik Katolicki sprzedał się średnio w ilości 28 395 egzemplarzy (luty 2009 - 28 381, marzec 2008 - 29 652). Tygodnik Powszechny rozprowadzono w ilości 18 741 egzemplarzy (18 210 w lutym tego roku, 24 813 w marcu roku ubiegłego).

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
3°C Sobota
rano
7°C Sobota
dzień
7°C Sobota
wieczór
4°C Niedziela
noc
wiecej »