Ceny usług sieci komórkowych niby spadają, ale nierzadko płacimy za nie więcej. Operatorzy muszą odbić sobie promocje i wprowadzają opłaty usługi, które były darmowe - stwierdza "Dziennik Gazeta Prawna".
Klienci nie zauważą w tym roku znacznego spadku ponoszonych kosztów - przewiduje analityk firmy Audytel Grzegorz Bernatek. Jak wyjaśnia, można znaleźć oferty z niskimi cenami, ale są one obłożone wieloma dodatkowymi warunkami, np. własny smartfon i limit danych, po którego przekroczeniu są dodatkowe opłaty.
Operatorzy stosują złotą marketingową zasadę: nowe oferty są po to, by klientom wydawało się, że płacą mniej niż dotychczas - stwierdza ekspert z portalu Telepolis Witold Tomaszewski.
Jak ocenia, teraz strategia operatorów będzie polegała na delikatnym podskubywaniu klienta: tu 1 zł, tam 5 gr. Drobne opłaty za darmowe dotąd usługi, nowe oferty z lekko droższą transmisją danych, likwidowanie pakietów w usługach pre-paid - wylicza.
Co powiedziałby terapeuta Kościołowi, gdyby on, jako pacjent, zawitał w jego gabinecie?
Andrzej Duda podkreślił, że niektóre wypowiedzi szefa MSZ wzbudziły jego niesmak.
Filip Dębowski podpowiadał uczestnikom Festiwalu Kariery 2024, jak zadbać o higienę cyfrową.