„Gość Niedzielny” liderem sprzedaży

W czerwcu br. „Gość Niedzielny” miał najwyższą sprzedaż egzemplarzową wśród tygodników opinii.

Według danych opublikowanych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy „Gość” sprzedawał przeciętnie ponad 135 tys. egz. tygodniowo. Drugie miejsce zajął tygodnik „Newsweek” ze średnią sprzedażą ponad 126 tys. egz. Na trzecim miejscu znalazła się „Polityka”, której sprzedaż wyniosła 124 tys. egz. Kolejne miejsca przedstawiają się następująco: tuż za podium tygodnik „W sieci” – 88 tys. egz., dalej tygodnik „Do Rzeczy” – 80 tys. egz., potem „Wprost” – 72 tys. egz., „Gazeta Polska” – 50 tys. egz. Bardzo duży spadek sprzedaży zanotowało „Uważam Rze”. W czerwcu sprzedaż wyniosła tylko 14 tys. egz.

Dane ZKDP, sprzedaż ogółem, czerwiec 2013 r.

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
17°C Wtorek
rano
25°C Wtorek
dzień
26°C Wtorek
wieczór
21°C Środa
noc
wiecej »