O. Rydzyk pobuszuje w TVP?

Rządzący Telewizją Polską Piotr Farfał podpisał umowę z fundacją o. Tadeusza Rydzyka w sprawie wymiany archiwów - dowiedziała się nieoficjalnie "Gazeta Wyborcza". Z żadnym innym nadawcą TVP takiej umowy nie ma.

Umowa z fundacją Lux Veritatis, nadawcą TV Trwam, jest na Woronicza owiana tajemnicą. Farfał podpisał ją w czwartek po południu. W protokole obrad zarządu (tworzy go jednoosobowo Farfał) ten punkt zaznaczono jako tajny. Wiadomo jedynie, że dotyczył udostępnienia archiwów TVP fundacji redemptorysty o. Tadeusza Rydzyka.

Czy TV Trwam będzie mogła za darmo pokazywać seriale, np. "Karierę Nikodema Dyzmy" lub "Przygody Bolka i Lolka"? - pyta dziennik.


«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 1 2 3 4 5 6
15°C Piątek
wieczór
10°C Sobota
noc
5°C Sobota
rano
4°C Sobota
dzień
wiecej »