Reklama

Projekt „Mama w pracy"

16 maja rozpoczęła się pierwsza edycja kampanii reklamowej projektu „Mama w pracy" prowadzonej przez Fundację Świętego Mikołaja.

Reklama

Tematem akcji jest obecność matek na rynku pracy. Pierwsza edycja kampanii dotyczy czasu ciąży i tego jaki wpływ ma ciąża na życie zawodowe kobiet. Projekt został poprzedzony największymi dotąd w Polsce badaniami socjologicznymi, które diagnozują sytuację matek w pracy oraz ich motywacje w zakresie życia zawodowego. Projekt „Mama w pracy” to między innymi: - Największe, jak dotąd, w Polsce badania sytuacji matek na rynku pracy - Kampania w mediach (4 edycje, 4 tematy) - Konkurs dla firm przyjaznym matkom - Publikacja z badań społecznych Kampania reklamowa „Mama w pracy” składa się z czterech edycji, których tematy odpowiadają etapom życia pracującej matki: - czas ciąży (maj 2007); - powrót do pracy po urlopie macierzyńskim lub wychowawczym (lipiec 2007); - łączenie obowiązków w pracy i w domu (wrzesień 2007); - kariera zawodowej matek (listopad 2007). Podczas każdej edycji kampanii odbędzie się konferencja prasowa podczas, której prezentowane będą wyniki badań. W ramach akcji zaplanowano konkurs na firmę przyjazną matkom. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Reklama

Reklama

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
2°C Piątek
dzień
2°C Piątek
wieczór
0°C Sobota
noc
-1°C Sobota
rano
wiecej »

Reklama