Biuro TK zaprzecza doniesieniom portalu wyborcza.pl ws. przeszłości władz TK

Zapowiadana na stronie wyborcza.pl publikacja prasowa zawiera fałszywe informacje i insynuacje na temat rzekomej przeszłości obecnych władz Trybunału Konstytucyjnego - poinformowało w czwartek Biuro TK. Autorzy publikacji piszą o "zaskakującej przeszłości kolejnego sędziego TK".

"Prawie rok temu +Gazeta Wyborcza+ ujawniła, że wiceprezes Trybunału Konstytucyjnego Mariusz Muszyński ukrył przed Sejmem fakt, że na początku lat 90. pracował w służbach specjalnych. Dlaczego osoba związana z wywiadem trafiła do TK? Zastanawiając się nad tą kwestią Wojciech Czuchnowski ujawnił, że w obecnym składzie Trybunału jest osoba, która przez wiele lat współpracowała z Muszyńskim w wywiadzie" - podaje portal wyborcza.pl.

"Biuro Trybunału Konstytucyjnego oświadcza, że zapowiadana na stronie internetowej wyborcza.pl publikacja prasowa redaktorów Wojciecha Czuchnowskiego i Anny Czuby zawiera fałszywe informacje i insynuacje na temat rzekomej przeszłości obecnych władz Trybunału Konstytucyjnego" - poinformował PAP Marcin Koman z Biura TK.

«« | « | 1 | » | »»

TAGI| MEDIA, PAP, PRAWO, TK, TRYBUNAŁ

Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
21°C Niedziela
rano
29°C Niedziela
dzień
30°C Niedziela
wieczór
26°C Poniedziałek
noc
wiecej »